אסטרטגיית המיילים הטובה ביותר

 

אסטרטגיית המיילים הטובה ביותר:

כדי להצליח עם אימייל מרקטינג, אתה צריך להיות אסטרטג בדרך שבה אתה מעצב את הקמפיינים שלך. הנה כמה דוגמאות של אסטרטגיות קידום באימייל שאתה יכול לאמץ

 

  1. השתמש באסטרטגיית הבנייה הנכונה

ההצלחה של רשימת התפוצה שלך תלוי באיכות הרשימה. אתה חייב להשתמש באסטרטגיית בנייה נכונה על מנת למשוך את הקהל הנכון. לדוגמא,  אם נשים ללקוח הפוטנציאלי שלנו להרשמה ״קליק בייט״ סוג של מודעה מושכת על מנת שייכנס אבל לאחר מכן יתאכזב אנחנו נמצא אותו מהר מאוד עושה אנסאב ולאחר מכן גם אפילו שומר על תדמית גרועה מאוד שלנו ככאלה שמבטיחים משהו ולא מקיימים כן צריך לשים לב כשבוחרים להרים רשימת תפוצה לבצע את זה נכון עם אסטרטגיה מובנית מה נכון להגיד ומה לא כי גודל הציפייה של הלקוח שלך יכולה לפגוע או להיטיב עם הרשימה שלך במקרה שהם ירגישו שלא קיבלו את הערך אליו הם נרשמו. או גרוע מזה, אם נשדר את המסר הלא נכון נגרום לכולם להירשם לרשימה שאנחנו בכלל לא כיוונו אליהם את המסרים השיווקים שלנו ואם אנחנו מוכרים לצרכני-קצה פתאום לדבר בשפה סיטונאית יבריח אותם מהר יותר משהם נרשמו. דיוק הוא סופר חשוב כשמדובר בהגדרת קהל כשבונים רשימה מכיוון שבנייה נכונה תעשה לכם הרבה כסף אבל בנייה לא נכונה ואסטרטגיה בחוסר כוונה יכולה לפגוע בכם ולבזבז לכם משאבים שלא בהכרח הייתם מבזבזים על הקהל הלא נכון.

 

  1. שמור על הרשימה שלך ״נקייה״

עוד כלל בסיסי חשוב הוא בעצם אסטרטגיית רשימת התפוצה עצמה זאת אומרת על מנת בעצם לתחזק את הרשימה לאורך זמן ולדעת את אחוז המעורבים הגבוהה ביותר עם המותג שלנו אנחנו צריכים לשמור על ניקיון הרשימה שלנו. מה הכוונה ניקיון? כתובות מייל של אנשים שכבר לא פותחים מיילים שלנו תקופה יחסית ארוכה מה שמעיד על חוסר עניין יכול להיות דרך אחת ובעיקר כאלה שכבר לא פעילים ברמה הסמויה או נמצאים שם רק כדי לאכול חינם על חשבוננו מידע מבלי לג׳נרט לנו רווחים יפים ככל שתשמרו על הרשימה שלכם נקייה יותר אתם תמצאו שהמוניטין שלכם כמדוורים הופך להיות מותג באינבוקס ויותר ויותר מנויים שמחים לקבל את המייילים שלכם מה שמעלה משמעותית את אחוזי הפתיחה ובכך גם את העבירות ואחוזי ההמרה.

  1. שמור על הרשימה שלך חמה

מלבד לשלוח להם אימיילים אתה צריך לשמור על הרשימה שלך חמה או לפחות כזאת שמבצעת כמה שיותר פעולות שקשורות במעורבות עם המותג שלך ומספרות לנו שהלקוח עדיין בעניין אקטיבי ולא רק פאסיבי. בכל מקרה גם שליחת אימיילים בצורה לא סדירה עלולה לגרום למנויים שלך לשכוח מי אתה ולהוביל לאחוזי המרה נמוכים. אז אם לא שלחת להם מייל בשבוע האחרון? הם כנראה שכחו מי אתה. תתחיל לשלוח להם מיילים בצורה סדירה על מנת לשמור עליהם חמים.

  1. התמקד בייעוד אחד לכל סדרת מסרים

לצורך העניין אם אתה מתכוון להגיע לאינשהוא אתה צריך לבצע בילד-אפ בכל מייל שאתה שולח במטרה לבנות בכל פעם צעד אחר צעד קשר בין מייל קודם לנוכחי. לכן אם אתה מנסה לכתוב במייל אחד על יותר מנושא אחד – אתה מבלבל את הקהל שלך ומפחית משמעותית את אחוזי ההמרה כי זה הרי ידוע שכשנותנים לאנשים יותר מדי אופציות הם מתבלבלים. ואתה לא רוצה לבלבל את הקהל שלך

  1. תגדיר ותעקוב אחרי המדדי מפתח העיקריים

לבצע אסטרטגיית מיילים נכונה זה הרבה יותר מרק לשלוח למנויים שלך כמה מיילים ולהגיד איזה יופי כשמישהו רוכש. זה גם להעניק להם ערך נכון ובעיקר לעקוב אחרי הפעילות שלך ולהבין מה לוחץ להם על הטריגר כשאתה שולח להם את המייל ואיך לשר את הביצועים עם כל שליחה. אתה חייב להגדיר ולעקוב אחר מדיי הפתח הנכונים על מנת לבחון ביצועים ולוודא שאתה על המסלול הנכון. 

לחיי הצעד האמיץ הראשון

רוצה לגלות את עולם השיווק הדיגיטלי?