מה זה אימייל מרקטינג

זה אולי אחד משיטות השיווק הישנות ביותר וכבר מזמן הספידו אותו מיליוני פעמים והוא קם לתחייה בכל פעם מחדש בועט יותר מהפעם הקודמת והוכיח את עצמו לאורך כל ההיסטוריה הדיגיטלית שלנו כאפקטיבי ביותר בעלויות הנמוכות ביותר.

 

כמובן שיש לא מעט שיטות שיווק חדשות ובעיקר שיטות תקשורת חדשות שאנחנו יכולים להשתמש בהם מול הקהל והלקוחות שלנו. החל מרשתות חברתיות, צ׳אטים, פורומים ועדיין אימייל הוא מלך ערוצי השיווק.

 

בנוסף, לאימייל מרקטינג יש את החזר ההשקעה הגבוה ביותר שאפשר לחשוב עליו לפחות פי 35 על כל שקל שיוצא, משמע זה מחייב מקום מכובד בכל ארגז כלים של משווק.



שיווק באימייל עדיין מדורג כדרך השיווק האפקטיבית ביותר, עושה נוקקאאוט לרשתות החברתיות, לקידום אורגני וגם לשיווק שותפים.

 

ולמה זה? עם כל ההתלהבות סביב ערוצי שיווק חדשים, למה דווקא הערוץ הכי מיושן ברמה הטכנולוגית הוא עדיין הכי אפקטיבי באסטרטגיית השיווק שלנו? קמות כל יום פלטפורמות חדשות לשיווק וערוצי שיווק מטריפים בחשיבה מחוץ לקופסא ועדיין, שיווק באימייל למרות הדינוזאורות הטכנולוגית נשאר האפקטיבי ביותר כשמדובר על roi [החזר השקעה]. 

 

חוץ מצמיחת הסושיאל, אנשים עדיין משתמשים במיילים יותר מאשר כל פלטפורמה אחרת. אחרי הכל, אנחנו רוצים לבדוק איפה המשתמשים שלנו – מה הטעם לשווק למישהו אם הוא לא נמצא שם?

 

דטאות מראות שרוב האנשים עדיין נמצאים באימייל והמספרים גדלים בכל יום

בנוסף, יש עוד לא מעט יתרונות שמשווקים אוהבים כמו זה שבשיווק באימייל אתה קובע את החוקים והבעלים האמיתי של הנכס שאתה בונה בניגוד לעמודים עסקיים בפייסבוק / קבוצות. אין לך את הדאגה שמחר שרת המיילים שלך יקום בבוקר על רגל שמאל ויחליט למחוק לך את העמוד ויקריס לך את הנכס. 

 

זה למה בניית רשימת תפוצה היא אחד מהנכסים החשובים ביותר שהעסק שלך אי פעם יקים.

 

ועדיין יש בעיה כי רוב המשווקים לא יודעים איך להשתמש בנכס הזה בצורה נכונה למעשה יש יותר כאלה שלא יודעים להשתמש ברשימת תפוצה מאשר כאלה שיודעים. אז בואו נעשה קצת סדר…

 

מה זה בכלל רשימת תפוצה באימייל?

ניהול רשימת תפוצה זה הפעולה של לשלוח מסר שיווקי לכמות מאסיבית של אנשים בבת אחת. זה בדרך כלל כדי לג׳נרט מכירות או לידים וזה אולי יכלול פרסומת מסוג כלשהוא. 

 

תזכורת: אתה אורח באינבוקס שלהם!

אנשים מוצפים ממידע, תמונות, פרסומות, הסחות דעת ומפרסמים בכל מקום שהם מזיזים אליו את העיניים. אתה אולי חושב שהמייל שלך הוא מיוחד, אבל בשביל הקורא, המייל שלך הוא רק אחד מתוך מיליון מיילים שהוא מקבל כל יום מחדש.

 

זה למה זה כל כך חשוב לזכור את המעמד שלך אצלהם? כדי לשמור על רמת שיח מסויימת שהם מרגישים כלפיך ואם לא תייחס לה חשיבות אתה תפספס את התקשורת איתם.

 

להיכנס לתוך אינבוקס של מישהו זה כמו להיות מוזמן לארוחת ערב בבית שלהם. אם הם מבקשים ממך להוריד את הנעליים בכניסה – אתה תוריד את הנעליים בכניסה!.

 

בדיוק אותו הדבר עם שיווק באימייל, אז לפני שאתה מתחיל לבנות לעצמך רשימת תפוצה אני רוצה להזכיר לך שאתה צריך להיות סופר מסקרן, מעניין ומצחיק בשבילהם כמו בדייט הראשון [כל פעם מחדש!]. בכל זאת – אתה אורח באינבוקס שלהם!

עכשיו בואו נדבר קצת על איך לבנות אסטרטגיית רשימת תפוצה לצמיחה מאפס.

לחיי הצעד האמיץ הראשון

רוצה לגלות את עולם השיווק הדיגיטלי?